Za tak odpuljen koncept komuniciranja rabiš posebnega naročnika in veseli nas, da smo se našli z organizatorji Milojka in Pavla – 1. festival drugačne (ne)kulture . Gre za festival poezije in glasbe v spomin na nekdanje literarne večerje v legendarni gostilni Pri Pavli v stari Ljubljani. Zanj smo zasnovali zelo nenavadno podobo, oziroma zasnovo oglaševanja, ki jo je v intervjuju zelo lepo opisal eden od organizatorjev festivala Viktor Renčelj Škedelj:

»Naši letaki, plakati in digitalne vsebine delujejo po principu nomen est omen (v imenu je pomen, op.a.). Zdi se nam, da je današnja kultura predesignirana in zato preveč bazira na formi in manj na vsebini. Zatorej smo sklenili, da forme ne bomo poudarjali, ker nas zanima prvenstveno vsebina. Na naših promocijskih gradivih je prisotna samo vsebina brez oblikovanja. Seveda, se zavedamo, da je tudi ne-design svojevrsten design, a bolje kot smo ga, tega paradoksa nismo znali rešiti.

Ideja je v “bizarni” Arial font rešitvi za vse. Je hec, ki je opazen ravno zato, ker oblikovanja pravzaprav ni, tako kot je ta festival NEkulturen. 

Na festivalu je teklo tudi posebno festivalsko pivo Šluk, zato smo za vse pivopivce pripravili posebne festivalske etikete in s tem spodbudili ponovno uporabo kozarca. 

Naročnik:Društvo dobrodušnih src in zverinskih krikov
Naslovna podoba: Mrož

Podoba: Mrož

Podoba: Mrož
Foto: Ana Čakš